BACK TO SCHOOL: tot 15% korting op alle iPads en Macs!

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN MET BETREKKING TOT KOOP 

Hoe werkt de garantie op de producten?

– Wij verstrekken zes, twaalf of vierentwintig maanden garantie voor alle producten die door ons worden verkocht. Voor de meeste producten kunt u een extra garantie kopen op het moment van de aankoop. De garantie beschermt je voor productiefouten en gebreken. De garantie is geen verzekering voor ongevallen. Je kunt meer over dit onderwerp lezen bij elk product.

Als ik een product koop, die gestolen blijkt, wat gebeurt er dan?

– Omdat het onmogelijk is om malafide aanbieders volledig uit te sluiten, houden wij er rekening mee, dat in zeer zeldzame gevallen, het door jou gekochte product gestolen kan zijn. Neem dan onmiddellijk contact met ons op, en wij zullen het product met een vergelijkbaar exemplaar vervangen. Wij werken samen met de politie en voorzien hen indien nodig van informatie over de producten die wij kochten.  Op verzoek van politie of andere erkende instanties, bieden wij alle noodzakelijke informatie. Wij geven nooit deze informatie aan onbevoegden.

Ik wil graag jouw producten verkopen in mijn online winkel, mag dat?

– Graag met ons contact opnemen, vertel ons meer over jouw winkel en jezelf en wij zullen zien wat we samen kunnen bedenken.

 

VEELGESTELDE VRAGEN MET BETREKKING TOT VERKOOP

Kan ik geld ontvangen zonder dat ik een rekeningnummer opgeef?

– Als je geen bankrekeningnummer hebt, graag met ons contact opnemen om de betaalmethode die bij jou past te bepalen.

Hoe weet ik dat ik geld ontvang en jullie niet met mijn product verdwijnen?

– Het hele idee van ons bedrijf is gebaseerd op het leveren van handige en veilige transacties aan onze klanten. mResell is een geregistreerd bedrijf in Nederland, wij functioneren onder de bepalingen van de Nederlandse wet en in overeenstemming met de vastgestelde normen voor e-commerce in goederen. Wanneer je twijfelt aan iets wat je leest, is het goed om te bellen of te emaillen, dus aarzel niet om dit te doen!  Wij zijn echte mensen, die hopen en oprecht geloven, dat ze in staat zijn een service op te bouwen, die door jou zal worden gewaardeerd!

Waarom kopen jullie geen producten die ouder zijn dan een bepaald model?

– Wij werken uitsluitend met producten die boven een bepaalde waarde en leeftijd vallen. Op die manier vergroten wij de kans dat we de producten ook door kunnen verkopen. Daarnaast bieden wij garantie op alle door ons verkochte producten. Bij oudere modellen zijn op een gegeven moment geen nieuwe onderdelen meer beschikbaar en is het voor ons niet mogelijk om garantie te kunnen waarborgen.

Als ik een product naar jullie verzendt en deze raakt beschadigd, wat gebeurt er dan?

– Als je onze koeriersdienst gebruikt dan is het product verzekerd voor de geschatte waarde, maar alleen als die goed is ingepakt. Bij laptops en kleinere artikelen wordt jouw product met een reiskoffer opgehaald waardoor deze goed is verpakt. Indien je een iMac of display wilt opsturen dan dient deze op een geschikte wijze te worden verpakt, of je moet aangeven dat er geen verpakking aanwezig is. De aansprakelijkheidsverzekering is alleen van toepassing op transportschade en niet op schade die al aanwezig was voor het transport.

Hoe verwijder ik mijn apparaat uit de iCloud?

– Als je niet weet hoe je jouw apparaat moet verwijderen uit iCloud, klik hier.

Ik weet niet wat voor een toetsenboordindeling ik heb – help!

– Als je niet zeker bent of je een standaard Europese QWERTY hebt, kijk dan op de hulp website van Apple of zoek informatie op internet! Je kunt ook altijd naar ons bellen of mailen met een foto van het toetsenbord zodat wij hier verder antwoord op kunnen geven.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

– De prijzen zijn inclusief BTW als dit niet het geval is zal dit duidelijk worden aangeven.

 

 

Deze site gebruikt cookies. Door het blijven gebruiken van deze site ga je akkoord met ons gebruik van cookies in overeenstemming met onze cookies policy.